جراحی زيبايی بزرگ كردن پستان

جراحی زيبايی بزرگ كردن پستان

تاریخ انتشار : 1395/06/26

جراحی زيبايی بزرگ كردن پستان

جراحي زيبايی بزرگ كردن پستان

در حال حاضر هزاران محصول تجاري از كرمهای ويژه تا تمرين های خاص، وجود دارند كه ادعا می كنند می توانند سينه های شما را بزرگتر نمايند و حتی در بعضی از تبليغات نيز فراورده هايی معرفی می شوند كه توان انجام اين كار مهم را در زمان بسياركوتاه  دارند.

 

لازم است بدانيد كه مصرف اين گونه پماد ها و يا  تزريق اين آمپولها  موقتی بوده و تا مدت زمان كوتاهی مثلا حدود يك ماه اثر دارد. گونه ای از جراحی های بزرگ کردن سینه هم با قرار دادن لايه ای اسفنجی زير پوست سينه، آن را تا يكسال بالا نگه می دارد ولی اين مواد به زودی جذب بدن خواهند شد. اگر به اين ايراد كه اين نوع اقدامات موقتی هستند ايراد مهمتری تحت عنوان خطرات احتمالی آن (مانند احتمال افزايش ميزان سرطان پستان و يا واكنش های غير قابل پيش‌بينی نسج بدن به اين تركيبات ) را نيز اضافه كنيد به اين نتيجه خواهید رسید كه  بی جهت به این موارد اعتماد نكنید و سلامت خود را به مخاطره نیاندازید.

 

حقیقت اين است كه تنها يك راه مطمئن برای بزرگتر كردن سينه ها وجود دارد، و آن عبارت است از  جراحی!

بزرگ کردن سینه ها يکی از شايع ترين اعمال جراحی زيبايی مورد در خواست بانوان است.  طبق آمار حدود سه ميليون زن در سراسر دنيا در 35 سال اخير پروتز پستان گذاشته اند.

 

علل مهم درخواست جراحی بزرگ كردن سینه ها شامل موارد زير است:

1. برخی از بانوان در حالی كه سینه هايی با شكل و اندازه طبيعی دارند احساس خوبی نسبت به اين عضو خود ندارند و ترجيح مي‌دهند سینه هايشان بزرگتر باشد.

 

2.عده كمی از درخواست كنندگان، بيماری خاصی دارند كه در طی آن سینه های آنها رشد واقعی و طبيعی نداشته است. در واقع اين افراد به علت ابتلا به بيماری خاص كانديد جراحی بزرگ کردن سینه هستند، اگر چه اين كار باعث زيباتر شدن پستان ها نيز می شود و از اين نظر عمل جراحی آنها جزو اعمال جراحی  زيبايی محسوب می شود.

 

3.بسياری از بانوان با افزايش سن يا شيردهی دچار تغییر شكل و افتادگی سینه  شده اند كه  برای آنها خوشايند نيست و بنابر‌اين درخواست بالا كشيدن يا بزرگ كردن سینه را دارند.

 

4.در برخی موارد بيماران قبلا به هر علت از جمله سرطان سینه تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و سینه هايشان كوچك شده است.در اين موارد آنان درخواست بازگرداندن اندازه و شكل طبيعی را به عضو خود دارند.

 

به هر دليلی كه درخواست جراحی بزرگ كردن سینه ها را داريد بهتر است  بدانيد كه اين موضوع تصميمی است كه بايد کاملا شخصی و آگاهانه گرفته شود و نبايد صرفا برای خشنود کردن کس ديگری گرفته شود.

 

توجه داشته باشيد كه عمل بزرگ کردن سینه هم مثل بسياری از اعمال جراحی زيبايی ديگر،به تنهايی تمام مشکلات اصلی زندگی شما را حل نمی کند،اما ممکن است به افزايش اعتماد به نفس و بهبود شکل ظاهری شما کمک کند. اين شماييد كه پس از انجام مشورت های كافی بايد تمام فوايد و اشكالات  بالقوه جراحی زیبایی سینه را بررسی نموده و تصميم نهايی را بگيريد.